Featured post

My 101 Guide to Parelli Natural Horsemanship!

This is an article I wrote at the invitation of my goddaughter Verena.  Verena is passionate about dog training and has recently graduated f...

Saturday 16 January 2010

New year, new life

Ever wonder what keeps some people so motivated and so committed that they achieve their goals and live their greatest dreams? Do you what to know why most people never reach their goals? Tony Robbins delivers a powerful message about having a driving vision and making true progress happen in your life, whether it's with horses or anything else that you are really passionate about. I did not know TR when I started on my journey to become a Parelli Professional, but what he talks about, I did and still do, and that is why I have been determined to keep finding a way despite all the challenges, setbacks and unplanned turn of events.

Vous êtes-vous déjà demandé ce qui garde certaines personnes si motivées et si engagées qu'elles réussissent à réaliser leurs rêves les plus fous? Savez-vous pourquoi la majorité de gens n'atteignent jamais leurs buts? Tony Robbins nous livre un très beau message à propos de la force de se créer une vision personnelle et d'entretenir la résolution de mettre en marche des vrais progrès durables dans la vie, que ce soit avec les chevaux ou tout autre chose qui vous passionne. Je ne connaissais pas TR quand j'ai entrepris le chemin pour devenir un instructeur Parelli, mais j'ai fait et je continue à faire ce dont il parle, et c'est grâce à cela que je m'entête à trouver les moyens de continuer malgré tous les défis, les reculs et les imprévus qui font dérailler les plans les mieux construits.

http://tonyrobbinstraining.com/468/new-year-new-life-2/

Geneviève
Pont-Rouge

No comments:

Post a Comment